יום רביעי, 9 באפריל 2014

יומיים ראשונים בקרוואן

יום שני 7.4

יצאתי לבד בבוקר להחזיר את האוטו השכור ולחכות להסעה כדי לקחת את הקרוואן - הייתי היחידי שאספו וששכר רכב באותו יום ככה שיצאתי מוקדם..
העמסנו את האוטו אצל דניאל והילדות היו בהתרגשות גדולה, נסענו לוולמרט כדי להצטייד ונפרדנו מ350 דולר :-) ..

יצאנו לדרך לנסיעה לא ארוכה לכיוון דרום - לא פשוט לנהוג במפלצת הזו אז זה לקח קצת זמן. הגענו לקולורדו ספרינגס והתמקמנו בחניון מאוד נחמד עם נוף נהדר. חיברתי את החשמל והמים והכנו ארוחת ערב.
הלילה היה קר - סביב אפס מעלות - המזגן בקרוואן חימם היטב למרות שהבנות התלוננו בבוקר שהיה להם קצת קר

יום שלישי 8.4

אחרי ארוחת בוקר - יצאנו לכיוון Garden Of The Gods
הלכנו ברגל סביב האתר - כשחזרנו לחניון חווינו את אחד היתרונות הגדולים של הקרוואן , הבית מחכה לך בכל מקום ! הילדים היו רעבים - תוך רבע שעה היה אוכל מוכן על השולחן , בחניון ! , לא צריך לנסוע ולחפש מסעדה .

עזבנו את קולורדו ספרינגס ונסענו ל Royal Gorge Bridge - לצערנו הוא סגור לשיפוצים אז רק ראינו מרחוק...
הדרך מדהימה - המערב הפרוע של פעם... לא ברור לי איך הם חצו את הרכסים המושלגים האלו עם סוסים..
בדרך לשם היתה לנו עוד התגלות בקשר לקרוואן - שלושת הילדים היו צריכים שירותים במהלך הנסיעה [כולל קקי..] והם עשו את זה תוך כדי נסיעה... לא לספר לאף שוטר...

התמקמנו בחניון יפיפה על גדות נהר ארקנסו ליד ישוב קטן שנקרא Coaldale . אנחנו ממש לבד בחניון...