יום חמישי, 10 באפריל 2014

יום 3 ו 4 בקרוואן

9.4 יום רביעי

קמנו בחניון ב Coaldale ביקיצה איטית... ג'סטין ואני התאמנו בסטפר אל מול נוף מדהים של הרים מושלגים ונהר זורם לרגלינו.. יצאנו לנסיעה של שעתיים לכיוון : Great Sand Dunes  דיונות עצומות למרגלות ההרים המושלגים.
שכרנו sand sledge  ויצאנו לגלוש בחולות... לא טיפסנו עד למעלה כי זה היה נראה קשה למדי חוץ מזה שהגובה הוא בערך 2.5 ק"מ אז כנראה גם זה לא תרם ..
הגלישה הייתה מהנה מאוד - בישיבה !- צריך למרוח וקס מיוחד על המגלש ולדאוג שהשיפוע לא תלול מידי... אפשר לעצור עם הידיים די בקלות אבל ילדים לא ממש שולטים בזה אז צריך לחכות להם למטה ולבלום אותם..
לאחר מכן המשכנו לנסוע כשהיעד בוא דורנגו -- תו"כ נסיעה ועצירה לתידלוק [150 דולר !! - 44 גלונים] הבנו שאין כ"כ מה לעשות בעיר הזו ושהנסיעה תארך יותר מידי זמן. ג'סטין שוטטה באינטרנט וגילתה עיר בדרך שיש בה מעיינות חמים -- נשמע מגניבף אז שמנו פעמינו ל Pagosa Springs.  בדרך טיפסנו עד לאתר סקי בשם Wolf Creek.  הגענו לקראת חשיכה לחניון בפאתי העיר והתמקמנו לשינה.

10.4 יום רביעי

החלטנו שהיום יהיה יותר איזי ... נסענו למעיינות החמים שהיו הפתעה מרעננת.. על שפת הנהר [San Juan] מספר גדול של בריכות שכל אחת בטמפרטורה אחרת. אחרי שעתיים עצרנו במסעדה נחמדה בעיר לאכול צהריים -> פעם ראשונה מחוץ לקרוואן. ונסענו לעבר החניון הבא ליד פארק מסה ורדה. בדרך עופרי הספיק להקיא את ארוחת הצהריים אבל התאושש מהר. כיוונו לחניון שמצאנו בספר של פספורט אמריקה אך כשהגענו אליו הוא נראה מבאס מאוד -> קטן , צפוף , ליד הכביש וליד תחנת דלק... הסתובבנו ומצאנו חניון של KOA ... ללא ספק הבדל ענק.. גם במחיר : 16 דולר לעומת 42.
קצת כביסות , פתיחת סתימה בשירותים [לא נורא..] , ארוחת ערב קלה ולישון... מחר בבוקר לפארק.