יום חמישי, 17 באפריל 2014

ימים 9-10 PAGE ו BRYCE CANYON

שלישי 15.4 PAGE אריזונה

קמנו ליום שיתברר כארוך במיוחד.. ארוחת בוקר קלה ויציאה לדרך. חשבנו ללכת לסיור בקניון אנטילופ, מרחק קצרצר מהחניון. ביררנו קודם במשרד ולא היה מקום בסיורים עם הגיפים שיוצאים מהעיר , גם המחיר נשמע מוטרף : 35-40 דולר למבוגר וסביב ה30 לילד... בשביל סיור של שעה וחצי בגיפ. נסענו לנקודת התחלת המסלול, האינדיאנים [נאבחו במקרה זה..] מפעילים את הנקודה וגם לוקחים עוד כסף רק לכניסה.. בקיצור החלטנו לוותר. הסענו לנקודה מדהימה שבאופן יוצא דופן אף אחד לא לוקח עליה כסף :-)  Horseshoe Bend , מסלול קצר לוקח לנקודה יפיפיה בה נהר קולורדו עושה סיבוב פרסה.. למזלנו עופרי הסכים להיות במנשא - אחרת זה פחד אלוהים.. צעד קטן מיותר ואתה צונח אל מותך...
משם נסענו לאגם .lakepowell וחשבנו לקחת סיור בסירת מנוע - קיווינו למצוא משפחה אחרת שתצטרף ותוזיל את המחיר אבל לא מצאנו.. הילדות לחצו נורא וגם אנחנו לחצנו , על הארנק... 230 דולר לסיור של שעתיים - לסיכומו של עניין שווה ביותר !!! סירת מנוע עוצמתית שאין סיכוי שבישראל מותר לנהוג בה.. הסבר קצר ויצאנו לדרך , נכנסנו לנקיק ארוך [ההמשך של אותו קניון אנטילופ...] ושם כמעט איבדתי שנה מהחיים.. נכנסנו לנקיק צר מאוד ומולנו סירה אחרת , ניסיתי לחזור כאילו אני עושה רוורס במכונית... לא עובד.. נגענו בדפנות הסלע והמנוע כבה... אני כבר ראיתי סרטים כי הוא לא הניע.. אחרי שחזרה הנשימה והחמצן למוח נזכרתי שבהילוך זה לא מניע... הנענו והמשכנו בכיף... אפילו הילדות נהגו. כשהחזרנו פחדתי שיגידו משהו על הלהבים של המנוע שאולי התעקמו קצת,  אבל שום דבר - אז כנראה שיצאנו מזה.

סיימנו ב PAGE ויצאנו לנסיעה ארוכה של שלש שעות ל Bryce Canyon  ... כנראה קצת יותר מידי... הגענו בשעה שמונה לאתר קרוואן , שהיה היקר עד כה 55 דולר. ויתרנו על הכנת ארוחת ערב והלכנו למסעדה... הילדים הלכו לישון בעשר כמעט מעולפים... וגם אנחנו..

רביעי 16.4
קמנו ממש לאט אחרי יום אתמול והחלטנו להוריד הילוך ולעשות עוד לילה בברייס.. הילדות מתחננות למדורה קטנה אז זו ההזדמנות. יצאנו מהחניון ב 12 בצהריים ! בבוקר גם ג'סטין וגם אני עשינו כושר [היא ריצה , אני על סטפר הנכים...] . נסענו עשר דקות לתחילת המסלול. המסלול נקרא Queen's Trail  ונחשב הקל ביותר באתר. הירידה הייתה קלה אבל העלייה לא.. במיוחד עם עופרי על הגב. נוף מדהים וצבעים מיוחדים. סיימנו סביב שעה שלוש והחלטנו לנסוע לבריכה של המלון הצמוד לחניון [הפעלה משותפת ולכן כלול..]. היה מעולה בבריכה כי גם יש ג'קוזי :-). טליה התחברה לילדה בשם מרלין מיוטה והן שחו ביחד. חזרנו לחניון לארוחת ערב בנוסח מקסיקו שהכינה ג'סטין : צ'ילי קון קרנה עם טאקוס , גואקמולי ובירה :-) סיום מעולה ליום נינוח !. אחרי ארוחת הערב , כמובטח - מדורה קטנה.. עופרי כבר נרדם אבל הבנות היו בעננים.. אמנם קר מאוד בחוץ אבל סביב המדורה חם והן אכלו מרשמלו על שיפוד מהאש :-). אנחנו המשכנו לראות עוד פרק של בית הקלפים , והיה מעולה.. לילה טוב..