יום שלישי, 22 באפריל 2014

יום נוסף ב ZION ועוברים לנבדה וקליפורניה

שבת 19.4

קמנו יחסית מוקדם להספיק להגיד שלום למשפחה הישראלית שפגשנו [גלעד , קרסטל , יונתן , ליבה וליאה]. החלטנו לצאת מהפארק ולעשות מסלול טיול צפוני יותר בשם Northgate Peaks . המסלול היה יחסית משעמם , 7 ק"מ דרך יער אורנים. נקודת השיא היא התצפית באמצע שהייתה יפה מאוד וגם... נחש שהופיע פתאום ליד השביל – טליה זיהתה וכולנו בהינו בו תוך כדי שהוא בורח.. חזרנו לאוטו כאשר קצת מטפטף עלינו וקצת קר. מרק עדשים חם שג'סטין הכינה מראש התאים בול ויצאנו לדרך לכיוון וגאס. דרך ארוכה ומשעממת והילדים קצת משוגעים באוטו אחרי נימנום קל במיטה מאחור. הגענו לוגאס וישר נסענו לוול מרט כדי להשלים אוכל. המשכנו לKOA  אשר צמוד למלון CIRCUS CIRCUS , כל הישראלים עם הקרוואן הולכים לשם.. חונים המגרש חנייה גדול ומשלמים מחיר מופקע של 65דולר.. יש כאלה שמוסיפים 35 דולר כדי לקבל פיסת דשא ליד [סינטטי]. חם מאוד בחוץ , סביב 33 מעלות.., אוכלים ארוחת ערב קלה – פיצה מוכנה שקנינו בוול מרט.. והחלטנו לצאת לדרך וללכת על הסטריפ – טעות בתכנון מכיוון שהילדים די עייפים והשעה כמעט שמונה וגם כנראה בגלל ששבת בערב.. אבל הבטחנו מכונות מזל ואת כל האורות הנוצצים של וגאס. היה די מגעיל – המון אדם ברחוב ובתוך המלונות – בעיקר במלון שאליו אנו צמודים [CIRCUS] אולם מכונות משחקים עצום ומפוצץ אדם , רועש וצפוף... יצאנו לרחוב ושם לא הרבה יותר טוב.. הרבה שיכורים שהולכים עם מיכלי טקילה ענקיים. החלטנו ללכת למלון VENITIAN כדי לראות את הגונדולות.. לא לקחנו בחשבון את ההליכה הארוכה , את השעה ואת העובדה שצריך לחזור מתישהו.. בקיצור נפילה. הבנות שמחו לראות את הגונדולות אבל היו עייפות. יצאנו לרחוב לחפש מונית – מסתבר שאי אפשר סתם להרים את היד , צריך לחפש VALE SERVICE  שיש בדר"כ ליד בתי מלון. הגענו לבסוף סביב 23:00 לקרוואן עייפים עד מאוד ובכלל לא מרוצים... החלטנו שננסה לעוף מפה מה שיותר מהר כי העיר מגעילה אותנו

ראשון 20.4

קמנו בידיעה שניתן צ'אנס קטן וננסה ללכת ביום בסטריפ ונצא מאוחר מהחניון – הוספנו עוד 10 דולר כדי לעזוב ב 16:00. יצאנו סביב 11 בבוקר להליכה. חם מאוד ולא שונה מאתמול , רק פחות אנשים. עשינו סיבוב "וי" במלונות הנחשבים , מונית לקרוואן , ועפנו מהעיר.. נסענו ל LAKE MEAD – איזה שינוי אווירה... ישר יצאה לנו המועקה מהחזה... נוף מדהים , שקט ושלווה... ניסינו ללכת לרחוץ באגם – די קר אז ויתרנו. למרות שהרבה מקומיים רחצו בו – כנראה התרגלו שבגלל שאין אלטרנטיבה.. חזרנו לאוטו , עשינו כביסה, הדלקנו מנגל ועשינו סטייקים שוב – עופרי אהב , הבנות פחות – בחרתי סטייק שמן יותר הפעם וכנראה זו הטעות.. הלכנו לישון יחסית מוקדם. [ 21:30]

שני 21.4

קמנו והתארגנו יחסית מהר, יש נסיעה ארוכה של יותר משלש שעות היום... היינו חייבים קצת קניות קיץ [בגדים קצרים..] אז החלטנו לנסוע למרכז קניות , מצאנו אחד ב Handerson בפאתים הדרומיים של לאס וגאס..החלטתי לשדרג את המצלמה אז גם נכנסתי לבסט ביי.. בינתיים כולם ישבו באוטו במזגן ואכלו ארוחת בוקר. אחרי חצי שעה בחנות ופעמיים שהמוכר הביא בטעות מצלמה פלוס עדשה במקום רק גוף , הוא אמר שאין במלאי.. אז יצאתי. נכנסנו לMALL וקנינו קצת סנדלים וכפכפים , אח"כ הילדים ראו רכבת קטנה שנוסעת בקניון ורצו לעלות [שי ועופרי בעיקר..] אז עליתי איתם – ממש נקודת השיא של הטיול... בינתיים ג'סטין פשטה על GAP  וגילינו שיש 40% הנחה ושעל פריטים מסויימים יש עוד 40% [רק באמריקה..] קניתי חולצה ב 1.75$ ... אחרי קנייה גדולה של בגדים לכולם... יצאנו שוב ועצרנו לקנייה קטנה ב TARGET  של עוד קצת בגדים [ספורט..] ... סופסופ יצאנו לדרך לישוב שנקרא TwentyNine Palms  שנמצא ממש בכניסה לפארק Joshua Tree  .. נסיעה ארוכה דרך המדבריות של נבדה , כשבדרך חוצים כבר לקליפורניה.. עוברים על כביש 66 המפורסם שהיה פעם דרך ראשית והיום בעיקר ישובים קטנים ומטלים נטושים.. דרך ארוכה והילדים בסוף כבר היו משוגעים...הגענו לחניון, הזמנתי מראש , מזל כי אחרי 17:00 אין אף אחד במשרד והגענו ב 18:30 – חיכתה לנו מעטפה עם מיקום ה SITE  ופרטים. הילדים גילו את הבריכה המקורה והתעקשו שנלך , אז עשינו שחיית ערב שהסתיימה ב 20:30 עם מקלחות, במקביל הרצנו כביסה ... הילדים השתוללו , קפצו , צללו והוציאו מלא אנרגיה אחרי יום שבילו בעיקר ברכב. ג'סטין הכינה ארוחת ערב קלה [חביתות , אדממה , טוסטים , פסטה ] ואחרי צפייה קצרה בסרט בטלביזיה, איזה הצלה לפעמים – טלביזיה עם DVD , קנינו דיסק של סרטים קצרים לילדים וזה משתיק אותם בדיוק כשאנחנו צריכים לסדר ולארגן. עופרי כבר ביקש לישון ונרדם בדקה והילדות לא הרבה אחריו.. אנחנו צפינו בחוץ בפרק של בית הקלפים , עם כוס יין לבן ופרשנו לישון סביב 23:00..