יום רביעי, 21 במאי 2014

חוזרים לקולורדו ומסיימים את הטיול בדנבר

שבת 17.5 DUBOIS

קמנו לעשות ספורט על שפת הנהר [WIND RIVER], לאחר מכן הילדים הלכו לסוסים ליד ונתנו להם לאכול עשב.. יצאנו לדרך לכיוון LANDER, ליד העיירה יש פארק בשם SINKS CANYON השיא בפארק הוא נהר שפשוט נעלם לתוך ההר ויוצא ממקום אחר.. מאוד יפה לראות. עצרנו לארוחת צהריים ליד גן משחקים ולאחר מכן המשכנו לכיוון דרום. הגענו אחרי שעתיים לעיר בשם RAWLINGS על כביש    I-80 , חשבנו שתהיה עיר מרשימה אבל בפועל חור שומם... שרפנו שעה וחצי בגן משחקים ואח"כ ארוחת ערב ויצאנו לדרך שוב – שלחנו את הילדים לראות סרט [צריך גנרטור בשביל זה..] ונסענו במשך שעתיים כאשר חוצים לקולורדו דרך ההרים. הדרך יפה מאוד אבל שוממת למעט חוות בודדים פה ושם. הגענו ל CRAIG בשעה 21:00.. וחנינו בוול-מרט חינם אין כסף... סה"כ עשינו היום 550ק"מ

ראשון 18.5 STEAMBPOAT SPRINGS

הלכנו על הבוקר לוול-מרט שבה חנינו לקניות ויצאנו כשפנינו לעבר STEAMBOAT SPRINGS, בדרך עצירה באגם לארוחת בוקר. התחלנו לטפס במעלה ההר לכיוון מעיינות חמים כדי לגלות שהמפלצת שלנו לא אמורה להגיע לשם.. חזרנו לכיוון העיר למעיינות חמים פחות טבעיים. תוך כדי רחצה אני ראיתי את מכבי מנצחת את הפיינל פור – לא להאמין.. רצינו למצוא טיול רכיבה על סוסים אבל מתקשים כי עופרי קטן מידי ואצל מי שכבר הצלחנו למצוא בטלפון [יום ראשון...] אי אפשר היה כי העונה לא ממש התחילה [חורף חזק היה בקולורדו]. בסוף כבר מצאנו ב ESTES PARK  וכבר תיכננו איך נתקדם היום ונגיע בבוקר אבל GOOGLE MAP נתן התראה על דרך סגורה – בדקנו באינטרנט ואכן הדרך הישירה סגורה עדיין בשל החורף והנסיעה מסביב תאריך את הדרך בטירוף. אנחנו כבר בחריגה של 1000 מייל מההזמנה [0.42סנט למייל לחריגה...]. ויתרנו. כבר עייפים מהשינויים כי גילינו שגם מזחלות קיץ עדיין לא נפתחו אז מצאנו חניון בעיר וננסה בבוקר למצוא איפה לרכב על סוסים. לילה לפני אחרון..

שני 19.5 CENTRAL CITY

על הבוקר ניסינו לבדוק מקומות לרכב בהם על סוסים אבל ללא הצלחה חוץ מאחד שנמצא בלב ARAPAHO FOREST NATIONAL PARK, השארנו טלפון כי לא היה ברור אם יש תנאים לרכיבה או לא. יצאנו לדרך כשפנינו לכיוון GRANBY, בדרך עצירה לארוחת בוקר ואח"כ המשכנו באיזשהו שלב כבר לא הייתה קליטה ובעצם תכנית הרכיבה ירדה מהפרק להיום. החלטנו לנסוע לעבר GRAND LAKE ואולי שם לנסות לרכב. בעיירה שעל שפת האגם עצרנו המרכז מידע ושם נשלחנו לחווה ליד. נסענו רק כדי לגלות שעונת הרכיבה מתחילה עוד שבוע... היה חורף קשה הם לא מוכנים עדיין. הילדים ליטפו סוסים וקיבלו מתנה פרסות משומשות. חזרנו לעיירה ונסענו לכיוון מסלולון שעולה אל מפל שנשפך לאגם. מסלול קצר של פחות ממייל אבל יפה מאוד. חזרנו לעיירה והלכנו לאכול צהריים במסעדה מקסיקנית – היינו לבד. מחוץ למסעדה פגשנו משפחה ישראלית עם קרוואן בדיוק כמו שלנו שיצאו ל 7 חודשים וגם גרים לידנו. הלכנו לשחק בגן משחקים נחמד ליד ויצאנו לדרך כדי לחפש מקום לישון. ללא קליטה בטלפון , לא ידענו בדיוק איפה יש והתקדמנו לכיוון דנבר. כשסופסופ הייתה קליטה ליד WINTER PARK, גילינו שכל הSTATE PARKS CAMPGROUNDS סגורים עדיין וצריך להחליט אם לחזור אחורה לאגם או לנסוע לכיוון דנבר. בשל החריגה הגדולה במיילים החלטנו להמשיך ולחפש בדרך. ג'סטין חרשה את האינטרנט כדי לחפש וכבר היינו מיואשים שככה יראה הלילה האחרון ובסוף נישן בדנבר. בסוף , בירידות לכיוון העיר מצאנו חניון באיזור CENTRAL CITY שבכלל לא ידענו על קיומה. כשהגענו לפאתי העיר , כמו נווה מדבר הופיע לפנינו חניון של KOA, על מורדות ההרים בתוך היערות, ישר נכנסנו והתמקמנו. הדלקנו מדורה  גדולה כיאה לסיום ואכלנו מרשמלו לאחר הארוחה, ניצלנו ברגע האחרון..

שלישי 20.5 DENVER

יום אחרון ממש.. בבוקר כשקמנו התקשרנו לחוות סוסים לא רחוקה ולהפתעתנו אפשר לרכב ואפילו כולם ! נסענו לשם מרחק עשר דקות מהחניון. פגשנו מדריכה קשוחה בשם GINGER שהושיבה את כולנו על סוסים ואת עופרי עם ג'סטין ביחד ויצאנו לרכיבה של שעה על ההר מול נוף יפהפה של ההרים והיערות. כולם נהנו מאוד וחזרנו מרוצים שככה סיימנו עם טעם מתוק. חזרנו לכביש הראשי לכיוון העיר ובדרך עצרנו לקניות של עוד קצת אוכל לבית של דניאל ובגדים לעצמנו. הגענו לבית של דניאל סביב 17:30 והתחלנו לפרוק את הררי הציוד.. לאחר התמקמות בבית , ארוחות ומקלחות יצאתי לבד לכיוון העיר שבה מחזירים את הרכב. עצרתי לישון לבדי בוול-מרט..

רביעי 21.5 LONGMONT

על הבוקר ניקיתי את האוטו ויצאתי לסניף של ההשכרה. ניקוי הרכב לא ממש עניין אותם וגם העובדה ששברנו כמה כוסות [בלימות חזקות וכוסות שלא היו בכיור או בארון...] ושנשרפו שתי מגבות מטבח ואפילו לא ששכחתי איפשהו את מאזני הגובה של הרכב [חתיכות פלסטיק לישר את האוטו בחניון] מה שכן עניין זה שעף מהגלגל המכסה של הג'אנט.. מסתבר שזה 270 דולר... נוסיף לזה חריגה של 1150 מייל שעלו כמעט 500$ ועוד 30$ על שימוש בגנרטור – יצאנו בנזק נוסף של 800$... שורה תחתונה,  עדיין יצא פחות מההערכות לפני.. עלות יומית יצאה 310$ כולל ארוחות, חניונים, אטרקציות, הדלק והרכב!

חניון ב DUBIOS

SINKS CANYON - WYOMING

GRAND LAKE - COLORADO

CENTRAL CITY - COLORADO

כביש סרגל אמיתי.. וויומינג

בילוי בוול-מרט..

שי והשן שנפלה.. - STEAMBOAT SPRINGS

עופרי בשירותים של הקרוואן..